Customer Support medewerker

Vacature ‘Customer Support medewerker’ (32-40 uur per week) Connect4Shore B.V.– Nieuw-Vennep

Zorg jij voor de juiste klantbeleving?

De digitalisering en verduurzaming in – onder andere – de maritieme sector is volop in beweging!

Door het beschikbaar stellen van een gebruikers-, service- en betalingsplatform door en voor (internationale) havens dragen wij hieraan bij.
Ben jij servicegericht, proactief en hou je ervan om snel te schakelen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor ons dynamische team zijn wij op zoek naar een enthousiaste Customer Support Medewerker die het verschil wil maken voor onze klanten.

Functieomschrijving:
Wij zoeken een Customer Support medewerker, die pragmatisch is ingesteld. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende service  en het oplossen van vragen en problemen. Je werkt nauw samen met andere afdelingen om ervoor te zorgen dat klanten snel en correct worden geholpen, en je schakelt makkelijk tussen verschillende communicatiekanalen zoals telefoon en e-mail. Je denkt altijd mee en zoekt naar verbeteringen in processen of diensten om de klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen.

Dit zijn jouw voornaamste taken en verantwoordelijkheden:

  • Je verleent per mail en telefonie kwalitatief hoge service aan onze klanten die vragen hebben of problemen ondervinden en biedt daarvoor passende oplossingen
  • Je  draagt zorg voor de juiste routering van storingsmeldingen van onze klanten naar de 2e/3e lijn en bewaakt de servicelevels van deze storingsdiensten
  • Je schakelt makkelijk met zowel collega’s als klanten en externe partijen
  • Je hebt interesse om andere werkzaamheden op te pakken.

Wat verwachten wij van jou?

  • Servicegerichtheid: Je bent klantvriendelijk, geduldig en zet de klant altijd op de eerste plaats.
  • Proactieve houding: Je wacht niet af, maar neemt initiatief om problemen op te lossen en processen te verbeteren.
  • Communicatieve vaardigheden: Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Duits en Frans is een pre
  • Flexibiliteit: Je schakelt makkelijk tussen verschillende taken, klanten en systemen.
  • Stressbestendigheid: Je weet het hoofd koel te houden in drukke situaties en behoudt het overzicht.
  • Je hebt minimaal MBO+-niveau
  • Affiniteit met administratieve – financiële – werkzaamheden is een pre
  • Interesse en/of affiniteit met IT is een pre.

Wat heeft Connect4Shore te bieden:

  • Een uitdagende functie binnen een snelgroeiend dynamisch bedrijf.
  • Een gezellig en ondersteunend team waarin jouw ideeën worden gewaardeerd.
  • Flexibiliteit in werktijden (32-40 uur per week).
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Over Connect4Shore
Connect4Shore B.V., dé marktleider op het gebied van een gebruikers-, service- en betalingsplatform in de maritieme sector, richt zich met bewezen concepten op de digitale dienstverlening met name op en rondom het water. Door de inzet van onze gespecialiseerde software zijn gemeente- en commerciële havens in staat om belangrijke (klant)processen te digitaliseren. Met één simpele handeling zijn schippers en of rederijen in staat om gebruik te maken van onze dienstverlening en de faciliteiten in de verschillende havens.  Voor meer informatie, zie onze website: www.connect4shore.nl.

Enthousiast geworden? Aarzel niet en stuur je CV en motivatiebrief naar anita@connect4shore.nl
Voor vragen kun je contact opnemen met Anita van Wijk, + 31 6 38023837.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.