Storing

We lossen dit graag voor je op

Storing

Instructie per dienst

Walstroom

Port of Amsterdam

LET OP: Voor de kasten 502, 504, 505, 507, 508 en 545 geldt een andere instructie. Kijk hieronder bij uitzondering 1 hoe om te gaan met een storing in één van deze walstroomkasten. Ervaar je problemen met kast 523? Kijk dan bij uitzondering 2

Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Probeer de andere vrije aansluitingen in de kast.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Uitzondering 1:

Bovenstaande instructie is niet van toepassing op de kasten 502, 504, 505, 507, 508 en 545. Ervaar je problemen met één van deze walstroomkasten? Volg dan onderstaande stappen.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?

  1. Stop je transactie in de app of op je klantpagina.
  2. Verwijder de stekker, wacht 15 seconden en sluit de stekker weer aan.
  3. Start je transactie opnieuw in de app of op je klantpagina.
  4. Begint het groene lampje op de kast te knipperen? Druk dan op de (RE)START knop.
  5. Brandt het groene lampje continu? Dan is de stroomlevering gestart.
  6. Lukt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?

  1. De groene lamp bij de stekker brandt niet:
    De stekker is niet goed aangesloten. Probeer opnieuw. Let op: De stekker moet volledig in het stopcontact gestoken worden.
  2. De groene lamp ‘stroom’ knippert:
    Je transactie is goedgekeurd. Wanneer de lamp ‘stroom’ volledig brandt, ontvang je stroom. Ontvang je geen stroom? Volg dan de stappen zoals hierboven beschreven.
  3. De rode lamp ‘schip’ knippert:
    Fout op schip. Het gaat hier om een differentiële fout of overbelasting. Herstel de fout op het schip en druk op de blauwe knop ‘(re)start’. Je kunt een paar keer (re)starten, zonder dat de transactie wordt gestopt.
  4. De rode lamp ‘schip’ brandt:
    Definitieve fout op schip. Verwijder de stekker uit het stopcontact. Is de fout op het schip hersteld? Probeer dan opnieuw een transactie te starten.
  5. De rode lamp ‘aansluitpunt’ brandt:
    Er is een fout bij het aansluitpunt. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere aansluiting te gebruiken.
  6. De rode lamp ‘draadloze verbinding’ brandt:
    Er is geen verbinding. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere walstroomkast te gebruiken.

Uitzondering 2:

Ervaar je problemen met kast 523? Volg dan onderstaande stappen.

Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Zet de aardlekschakelaar terug. Werkt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen in de kast.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Port of Antwerp

LET OP: Voor de kasten 03001501 t/m 03001504 geldt een extra instructie. Kijk hieronder bij uitzondering hoe om te gaan met een storing in één van deze walstroomkasten. 

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?

  1. Stop je transactie in de app of op je klantpagina.
  2. Verwijder de stekker, wacht 15 seconden en sluit de stekker weer aan.
  3. Start je transactie opnieuw in de app of op je klantpagina.
  4. Begint het groene lampje op de kast te knipperen? Druk dan op de (RE)START knop.
  5. Brandt het groene lampje continu? Dan is de stroomlevering gestart.
  6. Lukt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?

  1. De groene lamp bij de stekker brandt niet:
    De stekker is niet goed aangesloten. Probeer opnieuw. Let op: De stekker moet volledig in het stopcontact gestoken worden.
  2. De groene lamp ‘stroom’ knippert:
    Je transactie is goedgekeurd. Wanneer de lamp ‘stroom’ volledig brandt, ontvang je stroom. Ontvang je geen stroom? Volg dan de stappen zoals hierboven beschreven.
  3. De rode lamp ‘schip’ knippert:
    Fout op schip. Het gaat hier om een differentiële fout of overbelasting. Herstel de fout op het schip en druk op de blauwe knop ‘(re)start’. Je kunt een paar keer (re)starten, zonder dat de transactie wordt gestopt.
  4. De rode lamp ‘schip’ brandt:
    Definitieve fout op schip. Verwijder de stekker uit het stopcontact. Is de fout op het schip hersteld? Probeer dan opnieuw een transactie te starten.
  5. De rode lamp ‘aansluitpunt’ brandt:
    Er is een fout bij het aansluitpunt. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere aansluiting te gebruiken.
  6. De rode lamp ‘draadloze verbinding’ brandt:
    Er is geen verbinding. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere walstroomkast te gebruiken.

Uitzondering

LET OP: Bovenstaande instructie geldt ook voor de kasten 03001501 t/m 03001504, maar heeft 1 groot verschil ten opzichte van de andere walstroomkasten:

  1. De deur van deze walstroomkasten open je door het starten en stoppen van je transactie in de app of via je klantpagina.

Maar de deur van de walstroomkast opent niet. Wat moet ik doen?
Bel +31 88 4685 440 om dit aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Drechtsteden

Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Heeft de kast een aardlekschakelaar? Zet deze terug. Werkt dit niet of is er geen aardlekschakelaar? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen in de kast.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Port of Harlingen

Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Zet de aardlekschakelaar terug. Werkt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen in de kast.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Kampen

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?

  1. Stop je transactie in de app of op je klantpagina.
  2. Verwijder de stekker, wacht 15 seconden en sluit de stekker weer aan.
  3. Start je transactie opnieuw in de app of op je klantpagina.
  4. Begint het groene lampje op de kast te knipperen? Druk dan op de (RE)START knop.
  5. Brandt het groene lampje continu? Dan is de stroomlevering gestart.
  6. Lukt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?

  1. De groene lamp bij de stekker brandt niet:
    De stekker is niet goed aangesloten. Probeer opnieuw.  Let op: De stekker moet volledig in het stopcontact gestoken worden.
  2. De groene lamp ‘stroom’ knippert:
    Je transactie is goedgekeurd. Wanneer de lamp ‘stroom’ continu brandt, ontvang je stroom. Ontvang je geen stroom? Volg dan de stappen zoals hierboven beschreven.
  3. De rode lamp ‘aansluitpunt’ brandt:
    Er is een fout bij het aansluitpunt. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen.

Nieuwegein

Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Probeer de andere vrije aansluitingen in de kast.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

North Sea Port

LET OP: Voor de kasten 631, 632, 633, 650 en 651 en 1000 t/m 1003 geldt een andere instructie. Kijk hieronder bij uitzondering hoe om te gaan met een storing in één van deze walstroomkasten.  

Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Zet de aardlekschakelaar terug. Werkt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen in de kast.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Uitzondering:

Bovenstaande instructie is niet van toepassing op de kasten 631, 632, 633, 650 en 651. Ervaar je problemen met één van deze walstroomkasten? Volg dan onderstaande stappen.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?

  1. Stop je transactie in de app of op je klantpagina.
  2. Verwijder de stekker, wacht 15 seconden en sluit de stekker weer aan.
  3. Start je transactie opnieuw in de app of op je klantpagina.
  4. Begint het groene lampje op de kast te knipperen? Druk dan op de (RE)START knop.
  5. Brandt het groene lampje continu? Dan is de stroomlevering gestart.
  6. Lukt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?

  1. De groene lamp bij de stekker brandt niet:
    De stekker is niet goed aangesloten. Probeer opnieuw. Let op: De stekker moet volledig in het stopcontact gestoken worden.
  2. De groene lamp ‘stroom’ knippert:
    Je transactie is goedgekeurd. Wanneer de lamp ‘stroom’ volledig brandt, ontvang je stroom. Ontvang je geen stroom? Volg dan de stappen zoals hierboven beschreven.
  3. De rode lamp ‘schip’ knippert:
    Fout op schip. Het gaat hier om een differentiële fout of overbelasting. Herstel de fout op het schip en druk op de blauwe knop ‘(re)start’. Je kunt een paar keer (re)starten, zonder dat de transactie wordt gestopt.
  4. De rode lamp ‘schip’ brandt:
    Definitieve fout op schip. Verwijder de stekker uit het stopcontact. Is de fout op het schip hersteld? Probeer dan opnieuw een transactie te starten.
  5. De rode lamp ‘aansluitpunt’ brandt:
    Er is een fout bij het aansluitpunt. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere aansluiting te gebruiken.
  6. De rode lamp ‘draadloze verbinding’ brandt:
    Er is geen verbinding. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere walstroomkast te gebruiken.

Provincie Zuid-Holland

LET OP: Voor de kasten 318, 332, 333, 334 of 335 geldt een andere instructie. Kijk hieronder bij uitzondering hoe om te gaan met een storing in één van deze walstroomkasten. 

Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Probeer de andere vrije aansluitingen in de kast.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Uitzondering:

Bovenstaande instructie is niet van toepassing op kasten 318, 332, 333, 334 of 335. Ervaar je problemen met één van deze walstroomkasten? Volg dan onderstaande stappen.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?

  1. Stop je transactie in de app of op je klantpagina.
  2. Verwijder de stekker, wacht 15 seconden en sluit de stekker weer aan.
  3. Start je transactie opnieuw in de app of op je klantpagina.
  4. Begint het groene lampje op de kast te knipperen? Druk dan op de (RE)START knop.
  5. Brandt het groene lampje continu? Dan is de stroomlevering gestart.
  6. Lukt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?

  1. De groene lamp bij de stekker brandt niet:
    De stekker is niet goed aangesloten. Probeer opnieuw. Let op: De stekker moet volledig in het stopcontact gestoken worden.
  2. De groene lamp ‘stroom’ knippert:
    Je transactie is goedgekeurd. Wanneer de lamp ‘stroom’ volledig brandt, ontvang je stroom. Ontvang je geen stroom? Volg dan de stappen zoals hierboven beschreven.
  3. De rode lamp ‘schip’ knippert:
    Fout op schip. Het gaat hier om een differentiële fout of overbelasting. Herstel de fout op het schip en druk op de blauwe knop ‘(re)start’. Je kunt een paar keer (re)starten, zonder dat de transactie wordt gestopt.
  4. De rode lamp ‘schip’ brandt:
    Definitieve fout op schip. Verwijder de stekker uit het stopcontact. Is de fout op het schip hersteld? Probeer dan opnieuw een transactie te starten.
  5. De rode lamp ‘aansluitpunt’ brandt:
    Er is een fout bij het aansluitpunt. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere aansluiting te gebruiken.
  6. De rode lamp ‘draadloze verbinding’ brandt:
    Er is geen verbinding. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere walstroomkast te gebruiken.

Rijkswaterstaat

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?

  1. Stop je transactie in de app of op je klantpagina.
  2. Verwijder de stekker, wacht 15 seconden en sluit de stekker weer aan.
  3. Start je transactie opnieuw in de app of op je klantpagina.
  4. Begint het groene lampje op de kast te knipperen? Druk dan op de (RE)START knop.
  5. Brandt het groene lampje continu? Dan is de stroomlevering gestart.
  6. Lukt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?

  1. De groene lamp bij de stekker brandt niet:
    De stekker is niet goed aangesloten. Probeer opnieuw. Let op: De stekker moet volledig in het stopcontact gestoken worden.
  2. De groene lamp ‘stroom’ knippert:
    Je transactie is goedgekeurd. Wanneer de lamp ‘stroom’ volledig brandt, ontvang je stroom. Ontvang je geen stroom? Volg dan de stappen zoals hierboven beschreven.
  3. De rode lamp ‘schip’ knippert:
    Fout op schip. Het gaat hier om een differentiële fout of overbelasting. Herstel de fout op het schip en druk op de blauwe knop ‘(re)start’. Je kunt een paar keer (re)starten, zonder dat de transactie wordt gestopt.
  4. De rode lamp ‘schip’ brandt:
    Definitieve fout op schip. Verwijder de stekker uit het stopcontact. Is de fout op het schip hersteld? Probeer dan opnieuw een transactie te starten.
  5. De rode lamp ‘aansluitpunt’ brandt:
    Er is een fout bij het aansluitpunt. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere aansluiting te gebruiken.
  6. De rode lamp ‘draadloze verbinding’ brandt:
    Er is geen verbinding. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere walstroomkast te gebruiken.

Port of Rotterdam

LET OP: Voor onderstaande kastnummers geldt een andere instructie. Kijk bij uitzondering hoe om te gaan met een storing in één van deze walstroomkasten:

  • 020
  • 022 – 031
  • 033
  • 121
  • 161 – 167
  • 170 – 171
  • 174 – 177
  • 180
  • 182 – 184

Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Heeft de kast een aardlekschakelaar? Zet deze terug. Werkt dit niet of is er geen aardlekschakelaar? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen in de kast.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Uitzondering:

Bovenstaande instructie is niet van toepassing op de eerdergenoemde kastnummers. Ervaar je problemen met één van deze walstroomkasten? Volg dan onderstaande stappen.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?

  1. Stop je transactie in de app of op je klantpagina.
  2. Verwijder de stekker, wacht 15 seconden en sluit de stekker weer aan.
  3. Start je transactie opnieuw in de app of op je klantpagina.
  4. Begint het groene lampje op de kast te knipperen? Druk dan op de (RE)START knop.
  5. Brandt het groene lampje continu? Dan is de stroomlevering gestart.
  6. Lukt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?

  1. De groene lamp bij de stekker brandt niet:
    De stekker is niet goed aangesloten. Probeer opnieuw. Let op: De stekker moet volledig in het stopcontact gestoken worden.
  2. De groene lamp ‘stroom’ knippert:
    Je transactie is goedgekeurd. Wanneer de lamp ‘stroom’ volledig brandt, ontvang je stroom. Ontvang je geen stroom? Volg dan de stappen zoals hierboven beschreven.
  3. De rode lamp ‘schip’ knippert:
    Fout op schip. Het gaat hier om een differentiële fout of overbelasting. Herstel de fout op het schip en druk op de blauwe knop ‘(re)start’. Je kunt een paar keer (re)starten, zonder dat de transactie wordt gestopt.
  4. De rode lamp ‘schip’ brandt:
    Definitieve fout op schip. Verwijder de stekker uit het stopcontact. Is de fout op het schip hersteld? Probeer dan opnieuw een transactie te starten.
  5. De rode lamp ‘aansluitpunt’ brandt:
    Er is een fout bij het aansluitpunt. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere aansluiting te gebruiken.
  6. De rode lamp ‘draadloze verbinding’ brandt:
    Er is geen verbinding. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere walstroomkast te gebruiken.

Schiedam

Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Heeft de kast een aardlekschakelaar? Zet deze terug. Werkt dit niet of is er geen aardlekschakelaar? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen in de kast.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

De Vlaamse Waterweg

LET OP: Voor de kasten 02110101 t/m 02110108 en 02110201 t/m 02110210 geldt een andere instructie. Kijk hieronder bij uitzondering hoe om te gaan met een storing in één van deze walstroomkasten. 

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?

  1. Stop je transactie in de app of op je klantpagina.
  2. Verwijder de stekker, wacht 15 seconden en sluit de stekker weer aan.
  3. Start je transactie opnieuw in de app of op je klantpagina.
  4. Begint het groene lampje op de kast te knipperen? Druk dan op de (RE)START knop.
  5. Brandt het groene lampje continu? Dan is de stroomlevering gestart.
  6. Lukt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?

  1. De groene lamp bij de stekker brandt niet:
    De stekker is niet goed aangesloten. Probeer opnieuw. Let op: De stekker moet volledig in het stopcontact gestoken worden.
  2. De groene lamp ‘stroom’ knippert:
    Je transactie is goedgekeurd. Wanneer de lamp ‘stroom’ volledig brandt, ontvang je stroom. Ontvang je geen stroom? Volg dan de stappen zoals hierboven beschreven.
  3. De rode lamp ‘schip’ knippert:
    Fout op schip. Het gaat hier om een differentiële fout of overbelasting. Herstel de fout op het schip en druk op de knop ‘(re)start’. Je kunt een paar keer (re)starten, zonder dat de transactie wordt gestopt.
  4. De rode lamp ‘schip’ brandt:
    Definitieve fout op schip. Verwijder de stekker uit het stopcontact. Is de fout op het schip hersteld? Probeer dan opnieuw een transactie te starten.
  5. De rode lamp ‘aansluitpunt’ brandt:
    Er is een fout bij het aansluitpunt. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere aansluiting te gebruiken.
  6. De rode lamp ‘draadloze verbinding’ brandt:
    Er is geen verbinding. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere walstroomkast te gebruiken.

Uitzondering

Bovenstaande instructie is niet van toepassing op de kasten 02110101 t/m 02110108 en 02110201 t/m 02110210. Ervaar je problemen met één van deze walstroomkasten? Volg dan onderstaande stappen.

LET OP: De deur van deze walstroomkasten open je door op de blauwe knop te drukken.

Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?

  1. Stop je transactie in de app of op je klantpagina.
  2. Verwijder de stekker, wacht 15 seconden en sluit de stekker weer aan.
  3. Start je transactie opnieuw in de app of op je klantpagina.
  4. Begint het groene lampje op de kast te knipperen? Druk dan op de (RE)START knop.
  5. Brandt het groene lampje continu? Dan is de stroomlevering gestart.
  6. Lukt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?

  1. De rode lamp ‘stroomlevering verbroken’ knippert
    Er is sprake van een differentieelfout of overbelasting. Herstel de fout op het schip en druk op de groene led om de stroomlevering te starten.
  2. De rode lamp ‘stroomlevering verbroken’ brandt
    Er is sprake van een fout in de stroomlevering. Verwijder de stekker, herstel de fout op het schip en probeer de transactie opnieuw te starten. Krijg je weer een fout? Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Zaanstad

Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?

  1. Stop je transactie in de app of op je klantpagina.
  2. Verwijder de stekker, wacht 15 seconden en sluit de stekker weer aan.
  3. Start je transactie opnieuw in de app of op je klantpagina.
  4. Begint het groene lampje op de kast te knipperen? Druk dan op de (RE)START knop.
  5. Brandt het groene lampje continu? Dan is de stroomlevering gestart.
  6. Lukt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?

  1. De groene lamp bij de stekker brandt niet:
    De stekker is niet goed aangesloten. Probeer opnieuw. Let op: De stekker moet volledig in het stopcontact gestoken worden.
  2. De groene lamp ‘stroom’ knippert:
    Je transactie is goedgekeurd. Wanneer de lamp ‘stroom’ volledig brandt, ontvang je stroom. Ontvang je geen stroom? Volg dan de stappen zoals hierboven beschreven.
  3. De rode lamp ‘schip’ knippert:
    Fout op schip. Het gaat hier om een differentiële fout of overbelasting. Herstel de fout op het schip en druk op de knop ‘(re)start’. Je kunt een paar keer (re)starten, zonder dat de transactie wordt gestopt.
  4. De rode lamp ‘schip’ brandt:
    Definitieve fout op schip. Verwijder de stekker uit het stopcontact. Is de fout op het schip hersteld? Probeer dan opnieuw een transactie te starten.
  5. De rode lamp ‘aansluitpunt’ brandt:
    Er is een fout bij het aansluitpunt. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere aansluiting te gebruiken.
  6. De rode lamp ‘draadloze verbinding’ brandt:
    Er is geen verbinding. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere walstroomkast te gebruiken.

Drinkwater

De rode lamp ‘watertappunt’ brandt. Wat moet ik doen?

Er is een fout in het aansluitpunt. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere waterkast te gebruiken.  

Havengeld

Het lukt me niet om een ligactie te starten? Wat moet ik doen?

Bel +31 88 4685 440 om dit aan ons door te geven. We helpen je dan graag verder.  

Afval

Port of Rotterdam

De container gaat niet open. Wat moet ik doen?

De kleppen van de container openen tegelijk aan beide kanten. Is de klep aan jouw zijde niet geopend? Controleer dan de klep aan de andere zijde. Kijk op de display aan de zijkant van de container voor meer informatie.

Let op: de paslezer op de container is niet bruikbaar. De container kan alleen geopend worden via de app van Connect4Shore.

Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Vlaamse Waterweg

Er brandt een lampje op de container. Wat betekent dit?

  • Groen: Je kunt de container gebruiken 
  • Blauw: De container is open 
  • Rood: De container is vol 
  • Rood (knipperen): De container is buiten gebruik 
  • Brandt niet: Batterij leeg

Werkt het niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Let op: Wanneer de container niet opent of vol is, neem je het afval mee terug. Hiermee voorkomen we zwerfafval.  

Ik krijg het hek om bij de container te komen niet open. 

Bel +31 88 4685 440 om dit aan ons door te geven. We helpen je graag verder.  

North Sea Port

De container gaat niet open. Wat moet ik doen?

De kleppen van de container openen tegelijk aan beide kanten. Is de klep aan jouw zijde niet geopend? Controleer dan de klep aan de andere zijde.

Er brandt een lampje op de container. Wat betekent dit?

  • Groen: Je kunt de container gebruiken 
  • Blauw: De container is open 
  • Rood: De container is vol 
  • Rood (knipperen): De container is buiten gebruik 

Werkt het niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.

Let op: Wanneer de container niet opent of vol is, neem je het afval mee terug. Hiermee voorkomen we zwerfafval.