Ervaar je problemen met aansluiten? Selecteer hieronder dan eerst de dienst die je afneemt. Gaat het om walstroom of afval? Selecteer de haven/aanbieder waar je ligt en volg de instructies. Twijfel je over welke haven/aanbieder het is? Check dan eerst de locatiepagina.
Voor drinkwater geldt één en dezelfde instructie.
LET OP: Voor de kasten 502, 504, 505, 507, 508 en 545 geldt een andere instructie. Kijk hieronder bij uitzondering 1 hoe om te gaan met een storing in één van deze walstroomkasten. Ervaar je problemen met kast 523? Kijk dan bij uitzondering 2.
Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Probeer de andere vrije aansluitingen in de kast.
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Bovenstaande instructie is niet van toepassing op de kasten 502, 504, 505, 507, 508 en 545. Ervaar je problemen met één van deze walstroomkasten? Volg dan onderstaande stappen.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?
Ervaar je problemen met kast 523? Volg dan onderstaande stappen.
Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Zet de aardlekschakelaar terug. Werkt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen in de kast.
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
LET OP: Voor de kasten 03001501 t/m 03001504 geldt een extra instructie. Kijk hieronder bij uitzondering hoe om te gaan met een storing in één van deze walstroomkasten.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?
LET OP: Bovenstaande instructie geldt ook voor de kasten 03001501 t/m 03001504, maar heeft 1 groot verschil ten opzichte van de andere walstroomkasten:
Maar de deur van de walstroomkast opent niet. Wat moet ik doen?
Bel +31 88 4685 440 om dit aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Heeft de kast een aardlekschakelaar? Zet deze terug. Werkt dit niet of is er geen aardlekschakelaar? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen in de kast.
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Zet de aardlekschakelaar terug. Werkt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen in de kast.
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?
Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Probeer de andere vrije aansluitingen in de kast.
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
LET OP: Voor de kasten 631, 632, 633, 650 en 651 en 1000 t/m 1003 geldt een andere instructie. Kijk hieronder bij uitzondering hoe om te gaan met een storing in één van deze walstroomkasten.
Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Zet de aardlekschakelaar terug. Werkt dit niet? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen in de kast.
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Bovenstaande instructie is niet van toepassing op de kasten 631, 632, 633, 650 en 651. Ervaar je problemen met één van deze walstroomkasten? Volg dan onderstaande stappen.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?
LET OP: Voor de kasten 318, 332, 333, 334 of 335 geldt een andere instructie. Kijk hieronder bij uitzondering hoe om te gaan met een storing in één van deze walstroomkasten.
Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Probeer de andere vrije aansluitingen in de kast.
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Bovenstaande instructie is niet van toepassing op kasten 318, 332, 333, 334 of 335. Ervaar je problemen met één van deze walstroomkasten? Volg dan onderstaande stappen.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?
LET OP: Voor onderstaande kastnummers geldt een andere instructie. Kijk bij uitzondering hoe om te gaan met een storing in één van deze walstroomkasten:
Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Heeft de kast een aardlekschakelaar? Zet deze terug. Werkt dit niet of is er geen aardlekschakelaar? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen in de kast.
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Bovenstaande instructie is niet van toepassing op de eerdergenoemde kastnummers. Ervaar je problemen met één van deze walstroomkasten? Volg dan onderstaande stappen.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?
Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Controleer of de stekker goed is aangesloten en probeer opnieuw.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Heeft de kast een aardlekschakelaar? Zet deze terug. Werkt dit niet of is er geen aardlekschakelaar? Probeer dan eerst de andere vrije aansluitingen in de kast.
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
LET OP: Voor de kasten 02110101 t/m 02110108 en 02110201 t/m 02110210 geldt een andere instructie. Kijk hieronder bij uitzondering hoe om te gaan met een storing in één van deze walstroomkasten.
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?
Bovenstaande instructie is niet van toepassing op de kasten 02110101 t/m 02110108 en 02110201 t/m 02110210. Ervaar je problemen met één van deze walstroomkasten? Volg dan onderstaande stappen.
LET OP: De deur van deze walstroomkasten open je door op de blauwe knop te drukken.
Ik kan geen transactie starten! Wat moet ik doen?
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?
Ik heb een transactie gestart, maar ontvang geen stroom?
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Ik krijg een foutmelding en/of er brandt een lampje op de kast. Wat moet ik doen?
Er is een fout in het aansluitpunt. Onze servicediensten zijn al op de hoogte. Je hoeft niets te doen. Voor nu adviseren we je een andere waterkast te gebruiken.
De container gaat niet open. Wat moet ik doen?
De kleppen van de container openen tegelijk aan beide kanten. Is de klep aan jouw zijde niet geopend? Controleer dan de klep aan de andere zijde. Kijk op de display aan de zijkant van de container voor meer informatie.
Let op: de paslezer op de container is niet bruikbaar. De container kan alleen geopend worden via de app van Connect4Shore.
Werkt het nog steeds niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Er brandt een lampje op de container. Wat betekent dit?
Werkt het niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Let op: Wanneer de container niet opent of vol is, neem je het afval mee terug. Hiermee voorkomen we zwerfafval.
Ik krijg het hek om bij de container te komen niet open.
Bel +31 88 4685 440 om dit aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
De container gaat niet open. Wat moet ik doen?
De kleppen van de container openen tegelijk aan beide kanten. Is de klep aan jouw zijde niet geopend? Controleer dan de klep aan de andere zijde.
Er brandt een lampje op de container. Wat betekent dit?
Werkt het niet?
Bel +31 88 4685 440 om de storing aan ons door te geven. We helpen je graag verder.
Let op: Wanneer de container niet opent of vol is, neem je het afval mee terug. Hiermee voorkomen we zwerfafval.