Windmolen

Dienst

Walstroom

Walstroom afnemen? Met Connect4Shore regel je dit met één druk op de knop. Dit maakt een dieselgenerator overbodig. Zo voorkom je geluidshinder en schadelijke uitstoot.

Schrijf je vooraf gratis in en ervaar het gemak van al je maritieme transacties op één factuur.

App

App

  1. Download

    Download de Connect4Shore app in de App- of Google Play Store. Nog geen account? Schrijf je dan gratis in.

  2. Sluit aan

    Sluit je stroomkabel aan op een aansluiting in de walstroomkast.

  3. Start

    Open de app en selecteer de juiste locatie of voer het kastnummer van de walstroomkast in.* Kies vervolgens de juiste aansluiting en druk op ‘start’ om je walstroomactie te starten.**

  4. Stop

    Open de app opnieuw en kies ‘stop’ om de walstroomactie te stoppen. Deze wordt automatisch naar de geschiedenis verplaatst. Je betaalt achteraf via de maandelijkse factuur.

  5. Verwijder

    Je kunt nu de stroomkabel ontkoppelen.***

    *Het kastnummer vind je op de sticker op iedere kast. Bijvoorbeeld kast 088. Het nummer van de aansluiting vind je in de kast zelf, bijvoorbeeld aansluiting 1. Kast 088 – aansluiting 1, wordt 0881

    ** Bij sommige kasten is een extra autorisatie nodig. Knippert na het starten van de walstroomactie het groene lampje op de kast? Druk op de (re)start knop op de kast om de stroomvoorziening te activeren.

    *** Ontkoppel de stroomkabel pas wanneer je de transactie in de app hebt gestopt. Wanneer je toch eerder afkoppelt, wordt de levering direct gestopt en de transactie in de app na enkele minuten automatisch beëindigd.

Klantpagina

Klantpagina:

  1. Log in

    Log via je webbrowser in bij Connect4Shore. Nog geen account? Schrijf je dan gratis in.

  2. Sluit aan

    Sluit de stroomkabel aan op een aansluiting in de walstroomkast.

  3. Start

    Voer het kastnummer van de walstroomkast in.* Kies vervolgens de juiste aansluiting en druk op ‘start’ om je walstroomactie te starten.**

  4. Stop

    Open opnieuw je browser en kies ‘stop’ om de walstroomactie te stoppen. Deze wordt automatisch naar de geschiedenis verplaatst. Je betaalt achteraf via de maandelijkse factuur.

  5. Verwijder

    Je kunt nu de stroomkabel ontkoppelen.***

    * Het kastnummer vind je op de sticker op iedere kast. Bijvoorbeeld kast 088. Het nummer van de aansluiting vind je in de kast zelf, bijvoorbeeld aansluiting 1. Kast 088 – aansluiting 1, wordt 0881.

    ** Bij sommige kasten is een extra autorisatie nodig. Knippert na het starten van de walstroomactie het groene lampje op de kast? Druk op de (re)start knop op de kast om de stroomvoorziening te activeren.

    *** Ontkoppel de stroomkabel pas wanneer je de transactie in de app hebt gestopt. Wanneer je toch eerder afkoppelt, wordt de levering direct gestopt en de transactie in de app na enkele minuten automatisch beëindigd.

Bellen

Bellen: